مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 بهمن 1399 ساعت 18:302021-02-02سياسي

فارس من| گلایه مدیرعامل شرکت توسعه عمران صدرا از شهرداری شیراز


مدیرعامل شرکت توسعه و عمران شهر صدرا گفت:علی رغم اینکه بخشی از مسیر ساخت بزرگراه بوعلی سینا(صدرا به دوکوهک) در حریم شهر شیراز بود اقدام مؤثری از طرف شهرداری شیراز صورت نگرفت و اکنون با الحاق کل مسیر به حریم شهر صدرا مسئولیت کل مسیر به عهده شرکت عمران گذاشته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، چندی پیش سوژه ای در سامانه فارس من خبرگزاری فارس با عنوان ساخت زیرگذر  چندمنظوره در مسیر دوم شهر صدرا به دوکوهک شیراز به ثبت رسید که در قسمت توضیحات آن آمده بود: با توجه به مسیر دوم ورودی شهر صدرا از سمت دوکوهک، لازم است جهت رفع ترافیک و عدم وجود خطرات جانی و مالی زیرگذر چندمنظوره ساخته شود جهت پیگیری این مطالبه مردمی خبرنگار فارس به سراغ مدیرعامل شرکت توسعه و عمران شهر جدید صدرا رفته و به گفت وگو با وی پرداخت.

خلیل حاجی پور در گفت وگو با فارس اظهار کرد: ساخت بزرگراه بوعلی سینا(صدرا به دوکوهک) یکی از پروژه ها و اقدامات ماندگار شرکت عمران صدرا در دو سال اخیر بوده و علی رغم دشواری های بسیار و وجود معارضین تأسیساتی و ملکی فراوان در طول مسیر خوشبختانه با پیشرفت بیش از 80 درصد در حال انجام است.

وی افزود: متأسفانه دستگاه های مختلف ازجمله شهرداری شیراز و مالکین تا کنون همکاری لازم را جهت تسریع در بازگشایی محور نداشته اند و علیرغم ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| گلایه مدیرعامل شرکت توسعه عمران صدرا از شهرداری شیراز

فارس من| گلایه مدیرعامل شرکت توسعه عمران صدرا از شهرداری شیراز